کارشناس فروش : ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰

شرکت تولید قیر عایق کرج


شرکت تولید قیر عایق کرج,شرکت تولید قیر عایق کرج, فروش و اجرای عایق های رطوبتی حرارتی صوتی







پر مخاطب ها

    خرید پوشش های حفاظتی پلیمری سطوح مختلف : پوشش های پلیمری حاوی یک ماتریس پلیمری یا بایندر (binder) هستند که تمام اجزاء را در کنار هم نگه می دارد. مواد پلیمری بالک (bulk) می توانند حاوی مقادیر زیادی پر کننده معدنی باشند ، اما در این حالت استفاده از آنها بیشتر به خواص ساختاری (مانند سختی، مدول، استحکام خمشی) مربوط می شود تا خواص سطحی (رنگ، قدرت پوشانندگی، براقیت و انعکاس). علاوه بر این، در پوشش ها نسبت مساحت فصل مشترک به حجم ماتریس عددی بسیار بزرگ است. در نتیجه، عملکرد یک پوشش پلیمری به شدت تحت تاثیر سه نوع فصل مشترک اصلی قرار دارد: پوشش- زیرلایه، پوشش – هوا، و بایندر – پرکننده. ذکر این نکته حائز اهمیت است که فصل مشترک های جامد- جامد ، جامد – گاز ، جامد- مایع و گاز-مایع (به عنوان مثال در رنگ های خشک شونده) نیز نقش مهمی دارند.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    31 ارديبهشت 1402 - 10:2
    بازدید : 56

    موارد کاربرد عایق نانو بیرنگ در ساختمان سازی : تمام پوشش های محافظتی و رنگی و بیرنگ نانو ، به خصوص، انواع رنگ نانو نما ساختمان، آبگریز بوده و با توجه به قرار گرفتن در برابر آلودگی‌ها و شرایط جوی نامناسب باید در برابر نفوذ رطوبت و آلودگی مقاوم باشد. رنگ‌ های بکار رفته در فضاهای ساختمانی قالبا با جذب آب و رطوبت مواجه هستند که به مرور زمان باعث پایین آمدن کیفیت پوشش رنگ و همچنین ایجاد ترک در بافت آن می‌شود. بهترین گزینه برای رنگ نما ساختمان، رنگ نانو است زیرا سیمان باعث نفوذ رطوبت می‌شود و این موضوع عامل ایجاد جرم روی سیمان است. استفاده از رنگ نانو برای نمای ساختمان سبب می‌شود تا سطح آن ضد آب شده و مانع ایجاد جرم روی سیمان خواهد شد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    30 ارديبهشت 1402 - 11:11
    بازدید : 54

    قیر امولسیون عايق سطحي جهت راه های آسفالته : قیر امولسیونی از غوطه ور ساختن ذرات ریز شده قیر در آب به دست می­ آید. در این روش قیر که یک ماده نفتی و غیر قابل حل در آب است را کمی حرارت داده و به داخل مخزنی مجهز به یک همزن قوی پمپ می­ کنند. هم­زمان آب داغ به داخل مخزن تزریق می­ شود. ذرات قیر که توسط دستگاه همزن به صورت گلوله­ های کوچکی درآمده­ اند در آب غوطه­ ور می­ شوند. به دلیل اینکه این ذرات پس از خاموش شدن دستگاه­ های همزن مجددا به هم نچسبد یک ماده صابونی به نام امولسی فایر به قیر اضافه می­ شود که این ماده سطح گلوله­ های قیر را باردار کرده و باعث می­ شود یکدیگر را دفع کنند. تکنولوژی کاربرد قیر امولسیونی با سابقه ای حدود ۸۰ ساله با فراز و نشیب و آزمون و خطا­هایی صورت گرفته، به عنوان تکنولوژی کاربردی در راه­سازی و بهسازی جاده­ های کشور امروز در اختیار و دسترس متخصصان و مجریان راه­سازی و بهسازی ایران قرار دارد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    28 ارديبهشت 1402 - 13:23
    بازدید : 54

    خدمات درزگیری کاشی سرامیک با عایق نانو بندکشی : چسب و درزگیر سیلیکون که از ترکیب سیلیکون و اکسیژن تولید شده، عایق بسیار خوبی برای رطوبت است. به دلیل ماندگاری بسیار طولانی، هم از لحاظ شیمیایی و هم از لحاظ حرارتی، در موارد زیادی مورد استفاده قرار می گیرد. چسب و درزگیر سیلیکون برخلاف بسیاری از چسب های دیگر دربرابر تغییرات جوی نیز بسیار مقاوم است. این محصول همه کاره برای استفاده روی طیف گسترده ای از سطوح بسیار مناسب بوده و انتخاب خوبی برای انجام اتصالات است. نانو چسب درزگیر (چند کاره) جهت عایق کاری و درزگیری به دو صورت افزودنی در سیمان، بتن، گچ، رنگ پایه آب و خالص بر روی سطوح چوبی و سنگ های مصنوعی و تزیینی استفاده می شود.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    24 ارديبهشت 1402 - 12:10
    بازدید : 46

    انواع کاربرد بهترین عایق حرارتی و برودتی الاستومری : عایق الاستومری یکی از بهترین انواع عایق های حرارتی و برودتی است که از مواد سلول بسته و انعطاف پذیر پروپیلن، اتیلن و داین(EPDM) ساخته شده است. عایق الاستومری می تواند مناسب ترین گزینه برای انتخابی جایگزین بر عایق های سنتی باشد چرا که این عایق ها دوست دار محیط زیست هستند. عایق الاستومری از مواد غیرسمی تشکیل شده است و هیچگونه آسیبی را برای انسان و محیط زیست به همراه ندارد. علاوه بر آن قابلیت های فنی بالایی که در عایق الاستومری وجود دارد، استفاده از این عایق ها را در صنایع پتروشیمی و نفتی، صنایع خودروسازی و ... ممکن ساخته است. عایق الاستومری مقامت بسیار بالایی در برابر برودت، حرارت، گردو غبار و مهم تر از همه رطوبت دارد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    23 ارديبهشت 1402 - 11:12
    بازدید : 55

    قیمت ایزوگام های مخصوص آب بندی استخر در کرج : ایزوگام استخری یکی از انواع پوشش های طرح دار است که امروزه جهت آب بندی و عایق کردن استخر ها بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. به طور کلی باید بدانید این نوع ایزوگام نه تنها به عایق کردن استخر کمک می‌کند، بلکه موجب زیباسازی این اماکن مختلف دیگر نیز می‌شود. حال جهت آشنایی بیشتر با این محصول بهتر است در ادامه با ما همراه باشید. آب بندی استخر با ایزوگام، به منظور جلوگیری نفوذ آب به دیواره‌ها و کف استخر انجام می‌شود. البته این روش، دارای معایبی نیز هست. از آنجایی که ایزوگام مقاومت کمی در برابر جریان‌های متناوب سرما و گرما دارد، ممکن است با گذشت زمان دچار ترک شود. در این حالت اورلپ‌هاي روي هم قرار گرفته شده از هم جدا شده و آب استخر با فشار هيدرو استاتيكي بالا وارد لايه پشتي ايزوگام مي‌شود .

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    21 ارديبهشت 1402 - 11:16
    بازدید : 43

    عایق سفید نانو بام جایگزین ایزوگام و قیرگونی : امروزه استفاده از عایق های رطوبتی مدرن به دلیل فواید بسیار برتر نسبت به عایق های سنتی، نظیر ایزوگام و آسانی در اجرا نسبت به روش های سنتی، بسیار قابل توجه قرار گرفته است .عایق رطوبتی بام که اغلب اوقات با نام عایق سفید بام شناخته می شود ، بهترین جایگزین برای ایزوگام برای پوشش بام است .این محصول نوعی پوشش آب بندکننده است که از مواد پلیمری و الاستومری بر پایه آب ساخته شده و بعد از خشک شدن، لایه ای الاستیسیته و کاملاً آب بند روی سطح تشکیل می دهد . این مواد برای اجرا بر روی کلیه سطوحی که نیاز به عایقکاری دارند ؛ اعم از فلزی ، سیمانی ، موزائیک ، ایزوگام و آسفالت های ترک خورده ، چوب و کلیه سطـوح آماده سازی شده برای اجرا ، غیر از سطوح چرب ، جلبک زده و خاکی ، مناسب می باشد .

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    19 ارديبهشت 1402 - 12:37
    بازدید : 50

    انواع روش های عایق کاری ضد خوردگی سازه های بتنی : در کنار روش های متداول برای جلوگيری از نفوذ پديری و خوردگی بتن و آب بند نمودن آن چون استفاده از سيمان های پوزولان طبيعی و مصنوعی ، ميکرو سيليس ، حفاظت کاتدی ، پوشش آرماتور ها با رزين اپوکسی ، استفاده از ورق های محافظ آلياژی، آرماتورهای آلياژی و کامپوزيت و ورقه های ، کاربرد ژئو سنتتيک ها استفاده از پوشش بتنی محافظ و بتن پليمری ،يکی از روش  های مقرون به صرفه و مؤثر استفاده از پوششهای صنعتی است.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    18 ارديبهشت 1402 - 13:23
    بازدید : 58

    استفاده از مواد عایق کاری استخر نانو کرج : محصول عایق رطوبتی نانو یک محصول دو جزیی بوده، که جز اول آن بصورت مایعی نفوذ پذیر در مرحله نخست اجرا شده و در مرحله دوم رنگ عایق بر روی سطح اجرا می گردد. عایق های رطوبتی، نانو عایق های رطوبتی جایگزین ایزوگام و مناسب، قابل اطمینان نسبت به عایق های قدیمی می باشد. با توجه به ماندگاری بالا و همچنین نحوه اجرای بسیار راحت این محصول با تقاضای فراوان کارفرمایان ساختمانی روبرو نموده است . عایق کاری و آب بندی استخر مهمترین مرحله ساخت یک استخر یا حوض می باشد. تفاوتی ندارد که استخر ورزشی باشد، استخر مخصوص پرورش آبزیان و یا آبنما و غیره. مهم این است که آب از میان درزها و دیواره های استخر به بیرون نفوذ نکند.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    17 ارديبهشت 1402 - 10:0
    بازدید : 54

    نحوه ایزوگام کاری برای بدنه و کف استخر : ممکن است پس از گذشت مدت زمانی عایق کاری استخر دچار ترک خوردگی، پاشیدگی و یا اورلپ های روی هم قرار رفته از هم جدا شوند و آب استخر به لایه پشتی ایزوگام برسد. آب وارد شده سریعا باعث جداسازی ایزوگام از سیمان می‌شود و کل سیستم عایق کاری استخر را دچار مشکل می‌نماید. ازاین‌رو امروزه به‌جای ایزوگام کاری استخر، از سیستم پلیمری در عایق کاری استفاده می‌نمایند. پوشش‌های پلیمری می‌توانند مقاومت خوبی را برای جلوگیری از نفوذ آب و یا مواد شیمیایی از خود نشان دهد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    16 ارديبهشت 1402 - 12:7
    بازدید : 41

    استفاده از اسپری فوم پلی یورتان جهت درزگیری : همه پلیمرها امكان تخریب دارند و پلی یورتان ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. جهت جلوگیری از تخریب پلی یورتان ها روش های مختلفی وجود دارد كه شامل هیدرولیز، فتولیز، سلولیز، تومولیز و پیرولیز می باشد. در حالت بیولوژیك تنش محیطی باعث ایجاد ترك و در نهایت شكست و ایجاد تخریب سطحی در پلیمر می شود. آنزیم ها نیز می توانند باعث تخریب پلی یورتان ها شوند. تخریب میكروبی، یك واكنش تجزیه شیمیایی است كه به وسیله حمله میكرو ارگانیسم ها صورت می گیرد. آنزیم ها و قارچ ها نیز ممكن است پلی یورتان ها را تخریب كنند.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    12 ارديبهشت 1402 - 9:5
    بازدید : 59

    عایق بندی نانو سرویس بهداشتی بدون تخریب : رفع نم سرویس بهداشتی بدون تخریب معمولا با مواد پلیمری انجام شده و بستگی به نوع خرابی ممکن است, در برخی مواقع نتواند منطقه آسیب دیده را پوشش دهد, چرا که پوشش این گونه مواد فقط درموارد سطحی و نشتی های ریز مانند خراب شدن بندکشی و ترک های ریز اثرگذار است و در مواردی مانند ترک و شکاف های ناشی از نشت ساختمان و فشارهای محکم غیرقابل مصرف میباشد. به این جهت در اکثر موارد تعمیرات سرویس بهداشتی نیاز به تخریب و بازسازی مجدد سرویس بهداشتی وجود دارد. به طور کلی تعمیر ایزوگام و قیرگونی به عنوان اصلی ترین متریال انواع عایق سرویس بهداشتی بدون تخریب کمتر انجام شده و معمولا بایستی همراه با نوسازی سرویس بهداشتی انجام شود.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    11 ارديبهشت 1402 - 0:37
    بازدید : 60

    نصب و اجرای پوشش لوله بیتومن در پالایشگاه ها : ترکیبات شیمیایی انواع قیر یا بیتومن در حالت کلی مشابه هستند، اما با توجه به منابع نفت خام اصلی و فرآیند های انجام گردیده در هنگام تصفیه و مخلوط کردن، اندکی تغییر می کنند. قیرها را به طور کلی می توان مخلوط پیچیده ای از هیدروکربن ها توصیف کرد که حاوی تعداد زیادی ترکیبات شیمیایی مختلف با وزن مولکولی نسبتاً بالا هستند. کوچکترین اندازه ترکیبات مولکولی قیر یا بیتومن، در فرآیند ساخت قیر توسط تقطیر “نقطه برش” حدود ۳۰۰ دالتون تعیین میشود. تحقیقات گذشته حاکی از آن است که وزن های مولکولی تا ۱۰۰۰۰ دالتون وجود دارد، در صورتیکه برخی تحقیقات نشان می دهند در صورت وجود مولکول های بزرگتر از ۱۵۰۰، احتمالاً تعداد بسیار کم وجود دارند.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    10 ارديبهشت 1402 - 11:46
    بازدید : 66

    کاربردهای چسب عایق رطوبتی پوشش آب بندی : عایق سفید بام محصولی بر پایه آب و قابل انعطاف می باشد . این محصول مانع ترک خوردگی و پوسته شدن سطح پشت بام شده و همچنین باعث بالا رفتن عمر لایه های تشکیل دهنده (مصالح) سطح می شود ، همچنین با حرکت پشت بام منبسط و منقبض می شود و از آسیب جلوگیری می کند . این پوشش همچنین باعث ایجاد یک محافظ در پشت بام شده که اشعه های مخرب uv و گرمای خورشید را جذب نمی کند ، بنابر این سطح پشت بام همیشه خنک باقی می ماند . عایق پشت بام این توانایی را دارد که تا 250% منبسط و یا منقبض شود که همین امر باعث شده تا کششی سطحی و چسبندگی بالایی در انواع سطوح داشته باشد . عایق سفید بام قابل استفاده درانواع سطوح سیمانی، سطوح متحرک، پشت بام هایی که قبلاً با آسفالت ، آلومینیوم و یا قیر پوشیده شده اند، سطوح گالوانیزه قدیمی، عایق کاری استخرها و حمام ها و سرویس های بهداشتی است.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    9 ارديبهشت 1402 - 11:15
    بازدید : 56

    نحوه آب بندی و عایق کاری استخر با رنگ استخری : عایق جایگزین ایزوگام یا عایق استخری جهت ایزولاسیون استخر ها ، مخازن بتنی آب، پشت بام ها، سرویس های بهداشتی و کلیه مکان های در تماس با آب و رطوبت، قابل استفاده است. این محصول عایق رطوبتی بسیار مناسب برای باغ‌ های پشت بامی و دیوارهای سبز و همچنین به عنوان عایق با خاصیت ضد آب و گرد و خاک بر روی نماهای خارجی مانند نماهای سنگی ، آجری ، سیمانی و … قابل استفاده است. رنگ استخری، رنگی با مقاومت بسیار بالا در برابر رطوبت و آب است اما به عنوان عایق رطوبتی نیست برای اطمینان از آب‌بندی استخر، حتما استفاده از یک محصول عایق‌ بندی ضرروری است.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    6 ارديبهشت 1402 - 10:10
    بازدید : 46

    مزایای اجرای عایق های نسوز حرارتی در سازه ها : این عایق نسوز از قدیمی‌ترین انواع عایق‌ها است. ترکیباتی شامل کاغذ، چوب، مقوا یا سایر مواد که با سلولز ساخته می‌شود می‌توانند عایق حرارتی باشند. برای افزایش مقاومت در برابر حرارت و آتش از چسب‌های قوی در آلیاژ این محصول استفاده می‌شود. مقاومت بالای این نوع عایق باعث شده بسیاری از مصرف‌کنندگان آن‌ها را برای استفاده مجدد بازیافت کنند. با متراکم کردن پشم نمد و سایر الیاف گیاهی عایق تخته فیبری ساخته می‌شود. این عایق ضریب انبساط و انقباض بسیار پایینی دارد و در برابر حرارت یا سرمای شدید تغییر ابعاد نخواهند داشت. جذب سریع رطوبت اصلی‌ترین نقطه‌ضعف این عایق است و از همین جهت معمولا قیمت آن در مقایسه با سایر عایق‌ها پایین‌تر است. ساختمان‌های قدیمی یا کارگاه‌های سنتی از این عایق برای حفاظت در برابر حرارت و شعله‌های آتش استفاده می‌کردند.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    5 ارديبهشت 1402 - 11:49
    بازدید : 53

    کاربرد عایق رطوبتی سفید بمنظور آب بندی : عایق سفید یا ایزوگام سفید امروزه یکی از روش‌های جدید برای آب بندی پشت بام ساختمان می‌باشد. این عایق سفید براساس پلیمر و مواد آکلوریک ساخته می‌شود. این نوع عایق مزایای فراوانی دارد که در ادامه درباره آن صحبت خواهیم کرد. امروزه می‌توان از عایق سفید به جای قیرگونی استفاده کرد و مزایای بیشتری نسبت به ایزوگام و قیرگونی دارد. این نوع عایق قابل اجرا در همه نوع سطحی نیز می‌باشد. همچنین به دلیل رنگ روشنی که دارد باعث انعکاس نور خورشید می‌شود و از گرم شدن سطح جلوگیری می‌کند. روش سنتی آب بندی پشت بام ها و دیوارهای سرویس های بهداشتی و حمام ها، استفاده از قیرگونی یا مصالح ایزوگام است.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    4 ارديبهشت 1402 - 8:26
    بازدید : 47

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 450
    تعداد کل نظرات : 2